Informujemy, że firma AMC Biuro Handlowo – Usługowe Anna Ćwieczkowska, ul. Hoża 17, 54-058 Wrocław, NIP 8940044121 (dalej: „AMC” lub „Administrator”) przetwarza Pani/Pana dane osobowe w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”).

  1. Kto jest administratorem Państwa danych?

    Administratorem Pani/Pana danych jest AMC Biuro Handlowo – Usługowe Anna Ćwieczkowska, ul. Hoża 17, 54-058 Wrocław, NIP 8940044121, Regon: 008099498.
    Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Z Administratorem można się kontaktować:

    • pisemnie: AMC Biuro Handlowo – Usługowe, ul. Krzemieniecka 60A, 54-613 Wrocław
    • za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: biuro@amcwroclaw.pl

     

  2. Jakie dane przechowujemy?

    Dane osobowe to informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. Przechowujemy i przetwarzamy następujące dane:

    • imię i nazwisko klienta, adres korespondencyjny, adres dostawy, adres mailowy, telefon kontaktowy
    • dane rejestrowe firmy, adres siedziby firmy, adres dla dostaw towaru, numer NIP, numer Regon, a także imiona i nazwiska, adresy mailowe oraz telefony osób kontaktowych
    • informacje o świadczonych dla Państwa usługach sprzedaży, obsługi zamówień i reklamacji

    Dane osobowe, które przetwarzamy zostały od Państwa pozyskane podczas jednej bądź kilku poniższych czynności:

    • dokonywania przez Pana / Panią zamówień i zakupów w AMC
    • wyrażenia przez Państwa zgody na usługę przechowywania („zapamiętania”) danych osobowych na koncie klienta w systemie sprzedaży Subiekt GT
    • wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez AMC
    • wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji marketingowych, w tym newsletterów
    • założenia przez Pana / Panią konta klienta w serwisie www.amcwroclaw.pl

    Przekazane nam dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu i zakresie, na jaki wyrazili Państwo zgodę. Gromadzimy wyłącznie dane osobowe przekazane nam dobrowolnie. W niektórych przypadkach dobrowolne podanie nam danych osobowych może być konieczne do świadczenia usług (np. realizacja sprzedaży wysyłkowej). Niewyrażenie zgody na ich przetwarzanie może spowodować ograniczoną możliwość korzystania lub całkowity brak możliwości korzystania z naszych usług np. zawarcia umowy, wykonania sprzedaży.

  3. Jaka jest podstawa prawna przetwarzania danych osobowych?

    Przetwarzanie przez nas danych osobowych wymaga podstaw prawnych, którymi w zakresie naszej działalności są następujące postanowienia:

    • art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. niezbędność przetwarzania do wykonania umowy, której Państwo jesteście stroną (np. umowy sprzedaży, umowy o świadczenie bezpłatnych usług drogą elektroniczną – wysyłki newslettera lub prowadzenia konta klienta w naszym systemie sprzedaży)
    • art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. niezbędność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na AMC (np. przechowywanie dokumentów księgowych w celu wypełnienia obowiązków fiskalnych)
    • art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora. Prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest konieczność oferowania klientom możliwie najlepszej jakości obsługi, dopasowania oferty towarów do potrzeb i oczekiwań kupujących, a także prowadzenie działań marketingowych, promocyjnych i reklamowych
    • art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. wyrażona przez Pana / Panią zgoda na przetwarzanie Państwa danych osobowych
  4. Jaki jest cel przetwarzania danych w AMC?

    Pani / Pana dane osobowe są przetwarzane tylko w zakresie niezbędnym do prowadzenia naszej działalności, a w szczególności:

    • sprzedaży i dostawy zamówionego towaru (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
    • spełnienia obowiązków fiskalnych i rachunkowych (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
    • założenia i prowadzenia konta klienta w systemie sprzedaży AMC (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
    • wykonania bezpłatnej usługi newslettera, jeżeli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na otrzymywanie informacji handlowych (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
    • reklamacji lub zwrotu zakupionego towaru (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
    • ustalenia, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO)
    • działań marketingowych (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO)
    • dokonywania płatności (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
    • działań analitycznych (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO)
    • działań statystycznych (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO)
    • działań archiwalnych (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO)
    • przeprowadzania przez nas procesu rekrutacji, w związku z przesłanym nam CV lub innymi dokumentami aplikacyjnymi

    Informujemy, że Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym w oparciu o profilowanie.

  5. Jak długo przechowujemy dane?

    Okres przetwarzania Państwa danych osobowych jest uzależniony od celu, w jakim dane są przetwarzane. Okres, przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane, jest ustalany w oparciu o następujące kryteria:

    • przepisy prawa, które mogą obligować AMC do przetwarzania danych przez określony czas (np. ustawa o rachunkowości)
    • okres, przez jaki są świadczone usługi
    • okres, który jest niezbędny do obrony interesów AMC
    • okres, na jaki została udzielona Państwa zgoda
  6. Informacja o plikach cookies

    Nasza strona internetowa używa plików cookies tzw. ciasteczek, które wykorzystywane są między innymi do zapamiętywania preferencji użytkownika, w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania naszego serwisu. Ciasteczka nie przechowują danych osobowych.

    Używamy dwóch rodzajów plików cookies:
    sesyjnych – będących plikami tymczasowymi, przechowywanymi w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu opuszczenia strony internetowej, wylogowania lub wyłączenia przeglądarki internetowej
    stałych – będących plikami trwałymi, przechowywanymi w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika. W każdym wypadku mogą Państwo zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje Państwa przeglądarki internetowej. W razie problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktować się z producentem przeglądarki, z której Państwo korzystacie.                                                  Informujemy jednak, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na naszej stronie, a w niektórych przypadkach mogą całkowicie uniemożliwić korzystanie z naszej strony. Pliki cookies zamieszczane są w urządzeniu końcowym użytkownika i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z nami reklamodawców oraz partnerów. Zamieszczone na naszej stronie odsyłacze mogą przekierowywać Państwa na inne strony internetowe, np. strony naszych dostawców. Zachęcamy do zapoznania się z polityką ochrony prywatności współpracujących z nami firm.

  7. Komu udostępniamy dane?

    Jak większość przedsiębiorców, w swojej działalności korzystamy z pomocy innych podmiotów, co niejednokrotnie wiąże się z koniecznością przekazania Państwa danych osobowych np. w celu dostarczenia zamówionego towaru. W związku z powyższym – w razie potrzeby i tylko w niezbędnym zakresie – przekazujemy Państwa dane osobowe następującym podmiotom:

    • operatorzy systemów informatycznych
    • operatorzy systemów płatności
    • firmy kurierskie i Poczta Polska
    • zewnętrzni dostawcy produktów
    • kancelarie prawne
    • firmy księgowe i audytorskie
    • podmiotom i organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa

    Informujemy także, że Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).
    AMC jako Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

  8. Jakie prawa przysługują Państwu w związku z przetwarzaniem danych?

    W związku z przetwarzaniem Pani / Pana danych osobowych przysługuje Państwu prawo do:

    • dostępu do swoich danych osobowych
    • sprostowania swoich danych osobowych
    • usunięcia swoich danych osobowych
    • ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych
    • przenoszenia swoich danych osobowych
    • wniesienia skargi do organu nadzorczego

    Jeśli chce Pani /Pan zmienić zakres przetwarzanych przez nas danych, w tym wnieść sprzeciw i/lub cofnąć swoją zgodę, prosimy o wysłanie wiadomości na adres e-mail: biuro@amcwroclaw.pl lub skontaktować się telefonicznie pod numerem +48 71 342-87-44, lub za pomocą poczty tradycyjnej na adres: AMC Biuro Handlowo – Usługowe, ul. Krzemieniecka 60A, 54-613 Wrocław.

  9. Gdzie można wnieść skargę na sposób przetwarzania danych osobowych?

    Mają Państwo prawo wnieść skargę dotyczącą sposobu przetwarzania danych osobowych do organu nadzorczego, jakim jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

  10. Zmiany polityki prywatności

    Zastrzegamy, że możemy wprowadzać zmiany w niniejszym dokumencie. Nowe wersje Polityki Prywatności zostaną za każdym razem opublikowane na naszej stronie www.amcwroclaw.pl.
    Mamy nadzieję, że powyższe informacje okazały się pomocne.
    W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z nami zgodnie z danymi teleadresowymi podanymi w punkcie 8.

 

wersja dokumentu: 1.0 z dnia 25.maja 2018 r.